Ojoj

Tisdag idag. Tre muskler. Bröst. Axlar. Triceps. Två personer. Olén. Mimmi. Klockan 9:

Hade vaknat klockan 7 efter att somnat runt 4. Var helt slut men tog mig upp. Inget hindrar mig från ett skönt gympass!

Tog en stor portion RageX2 för att kicka igång ordentligt.

Mötte Mimmi utanför skrapan och körde på F&S där. Första gången hon var där.

Mimmi skulle iväg vid 10:20 så hon fick köra ett superset-pass. Började med bröst, sen axlar/triceps. Varierade lite så fram och tillbaka och hon fick hålla hög intensitet genom hela passet för att sedan avsluta med 5minuters tung cardio.

Själv körde jag bröst först under hela timmen hon var där med mig. När hon gick körde jag axlar, och sedan avslutade med triceps när jag var helt slut.

Långt att tröttsamt pass, men det är kul när man får kriga lite!

Imorgon blir det ben, får se hur det kommer gå. Men jag ska kämpa för att komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0