Kaput


Kaput - Biceps exploderade, Så här går det när man tränar på 2h sömn och 3 koppar kaffe + stor portion RAGEx2, det bli kaput.
Nej skämtosido det gick jättebra och träna trots bristen på vila. Fick bra pump och gick på personbästa 24kg hantlar växlande hantelcurl. Gjorde 6 reps på varje arm ganska lätt så jag provade på en ökning till 26kg hantlar på ett totalt av 52kg växlande hantelcurl och lyckades göra ett totalus av 4 reps, men det var tungt som fan. Nästa gång blir det totalt 6 på den kan jag lova ;)



Tränade utan mina wristwraps också :(, och jag kände mig otroligt naken. Var nästan som om jag inte hade byxor på mig! :o Aldrig träna utan dem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0