I have reached the limit

Idag har jag varit och gymmat axlar och mage. Har en bra utvecklingskurva på absen, nästan onaturligt stora efter ett hårt pass när dom är blodfyllda.

Tränade idag på tom mage för jag kände mig så jävla full i magen imorse, det höll i sig, fick knappt i mig vatten under träningen och än mindre mat efter.
Nu sitter jag är 5 timmar efter träning och är fortfarande inte hungrig. Jag tror att kosttillskotten har fuckat upp min mage, så jag ska nog dra ner kraftigt på dom. Det ska funderas på men har tankar att kanske sluta helt med dessa.
Men frågan är då, vad ska jag göra med mina pengar? :O

Middag snart och då ska jag äta i alla fall, man vill inte råka ut för katabolist-trollet! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0