"fast ass"

Idag på gymmet igen, såklart!
Var där tidigt, eller ja tidigare eftersom jag var ledig idag.
Tränande med Mimmi idag igen. Hon provade en ny övning för rumpa, en som jag inte är bekant med alls. Man spänner fast en wriststrap i fotleden och spänner sedan fast sig i en cablecross liknande maskin med nedre trissa. Efter det för man alltså benet bakåt, bakom kroppen för att få kontraktion i rumpan eller skinkan. Hon sa att det kändes bra i muskeln och då är det kanske en bra övning. Ska prova den själv senare under ett benpass och ge ett omdöme om mig.

Själv körde jag bröst, gick lite halvtaskigt. Mycket som jag ville ha var upptaget och fick köra med lite lättare vikter så jag kände mig aldrig helt utpumpad.







Kommentarer
Postat av: Mïmmmí

hehe jaaa tack så mkt! fotomodellsmage here I come! :D



haha roompövningen ska jag fortsätta med! I will get a fast ass. Spännande med dejten, vill höra mer sen!

2010-03-17 @ 12:29:57
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0