Äntligen Måndag

Måndag måndag = biceps biceps. Hurra!
Sov för länge idag, 13:00 för jag var ledig. Slängde i mig snabbt 750kcal gainer som frukost och åkte iväg till gymmet. På gymmet drog jag 1½ portion RageX2 trots jag fortfarande var full i magen av gainer. Men det gick ner.
Inget personligt rekord idag, körde 24kg hantlar istället för 26kg i växlande bicepscurl, men passet var givande ändå. Kände inte av ragen så mycket eftersom jag var så fullproppad i magen. Körde faktiskt 3 hamburgare och en juice till lunch så sent som 16:00 och tog en cardio-promenad hem. Gick förbi "JABB" i globen och svängde in där. Snackade om FightAggression och Rage med en tjej som jobbade där. Köpte även värmesalva för min rygg.
Trevligt samtal att byta lite erfarenheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0