X-plosion

Idag kommer en "favorit" i repris! För idag är en bra dag så den bjuder jag på.


Dagen började med att jag vägde in mig på 77kg, det kändes bra.
Till jobbet jobba 10 timmar, 10 snabba timmar :D
Efter jobbet så fixade jag en Black Powder, och visade tryck-explosionen för min kollega Simon. Han blev häpen över den kraft som faktiskt kommer ut ur det lilla pulvret!
Jag sa åt honom att vi borde köra på företagsgymet någon gång ;)

På gymet var det bröstpass idag!
Det gick bra började med lite plan hantelpress med mera.
Sedan gick jag på inch-line bänkpress. Började mjukt på 70kg ett 15-tal reps. Sedan gick jag upp på 90 kg och fick en annan gymare som spotter. Jag sa att det kändes lätt så jag ville åka lite. Vi gick på 100kg och han passade åt mig och jag klarade av att pressa skiten 5 repetitioner! Sista var ruggigt tung men jag bet ihop och kroppen skakade men upp skulle den! Och upp gick den.
Kändes bra; delmål uppnått - klara 100kg i vanlig bänkpress, dessutom var den inchad.
SWEE-EE-ET!
Kom hem till familjen med 4 cola-burkar, det var dags och fira ;) och synda med lite socker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0