Ryggen är av

Ledsen jag inte har lagt in något inlägg på ett tag, men det är så att min rygg är typ av. Jag kan inte sitta, jag kan inte stå eller gå. Jag kan bara ligga på nått jävla konstigt sätt.
Jag har haft ont i ryggen ett längre tag men nu har det verkligen blivit katastrof. Jag har ingen styrka i korsryggen så jag kan inte räta upp överkroppen eller hålla balansen stående. Jag har tagit mig fram med hjälp av min armstyrka. Lyft mig fram, dragit och gått med händerna.
Så nu ligger jag mest hela dagarna och har tråkigt. Någon som vill komma och få mig på bättre humör? Haha.

Har till och med svårt att använda datorn eftersom jag inte kan lyfta den för belastning på ryggen bli för mycket, så ni får acceptera att jag blir lite off från och med nu och framåt.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0