Pump med spysmak

Tog lite sovmorgon idag igen, men bara för jag ville det själv.
Sen gick jag upp och började ladda för gymmet. Jag åt frukost, lunch, laddnings-gainer och rage inom loppet av två timmar. Och ja, jag åt så jag spydde, tyvärr. Efter det tog jag en till rage och begav mig iväg till gymmet.

Idag valde jag att inte följa Max-OT metoden, utan köra lite eget race. Planen var att jag skulle träna och ha så kul som möjligt istället för att få så mycket resultat som möjligt. Så jag valde att pumpa ut dagens muskler (bröst & mage) till varenda energi depå var tom.

Det var ett riktigt skönt träningspass, körde kort vila och ibland ingen alls. Bara köttade sönder muskulaturen.
Började med uppvärming a la max-ot style på ovanvåningen i en bröstpressmaskin, uppvärming + 2 heavy set.
Sedan gick jag ned och körde; hantelpress 3set, bänkpress 4set, flys 3set, och sedan tänkte jag köra lutande hantelpress men jag klarade inte ens 40kg pågrund av att jag fick "muskelorgasm", ett begrepp jag hittat på och kommer förklara i senare inlägg.
Mycket nöjd med smärtan i brösten gick jag över till mage. Körde tungt först 3set i en magcurl-maskin. Tog hela kasettet eftersom dom köpt en ny som håller för vikterna.
Sedan låg jag kvar i samma maskin och isolerade de 4 översta magrutorna och låg och brände på 30kg - skönt som fan.
Gick upp på ovanvåningen igen, pressade tungt det sista på magen och nedre magen innan jag stretchade kroppen ordentligt.
Overall: Ett super skönt träningspass, är glad i hela kroppen nu!!

Och "mer hud" förfrågan, här har ni så ni överlever ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0