Gymdejt

På lördag om en vecka har jag fixat en gymdejt!
Det är min partner som ska träna men det är jag som ska stå för grov arbetet och det tunga lyftandet. Det blir awesome eftersom det är min grej! ;P


Föresten gör jag om i mitt gymschema, jag vill ha en mer intensivträning för att bränna och pressa fram min drömkropp. Så jag går till en 3-split. Då tänker ni säkert "men det är ju en sänkning", men nej. Jag kommer köra 3-1, alltså träna tre vila en och det blir ca 6pass i veckan med en specifik muskelgrupp 2ggr i veckan.

Delar upp det så här som det ser ut just nu:
Dag 1: Ben; Bak/Framsida Lår och Vader
Dag 2: Rygg; Övre rygg, korsrygg, Biceps?
Dag 3: Bröst; Bröst, Axlar&Traps, Triceps?
 Vila
Om igen från dag 1

PS
Har ont i nedre bröstkorgen på grund av att övre magmusklerna växer och töjer ut revbenen = skönt smärta! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0