2010

Igår började gymmet igen för det nya året, 2010.
Det är nytt gymschema som gäller nu, kommer lägga upp det senare.

Igår var det i alla fall rygg jag körde. Big Daddy Hans var med och jag visade honom någon ny övning för ryggen.
Passet gick bra och jag kände mig riktigt stark i ryggen efter vilan.
Idag känner jag tyvärr av en gammal snowboardskada i svanskotan och upp i korsryggen, så jag råkade väl lägga lite belastning fel.
Hoppas jag känner mig bättre på torsdag då jag ska köra axlar och kommer behöva styrka i magen och korsryggen för att kunna hantera mycket vikt över huvudet. Annars får jag sitta och träna vilket jag inte känner är lika givande.



Bilden är tagen från ast-ss.se (grundmodell för min träning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0