Flush of Blood

Idag gick det skitdåligt på gymmet. Körde en "dag 2", rygg biceps mage. Fick ingen bra kontakt, ingen styrka, inget pump.
Så jag satte mig i bicepscurlmaskinen på 15kg och lät bicepsarna lida. Jag menar lida ordentligt, lät varje rep ta ca 30sekunder. Efter ca ett femtiotal rep kände jag blodet strömma i armen. Om ni har klämt på en slang som det forsar vatten genom vet ni hur den strömmande känslan känns. Exakt så kändes det i mina ådror och det var lite läskigt. Men jag fortsatte pumpa, mina biceps blev som ett andra hjärta, varje kontraktion tryckte ut blod i armarna. Var tvungen och lätta på hanskarna för blodet strömade med så hårt tryck.
Det var ACTION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0