105kg

Självbelåten jävel

Idag körde jag bröst på gymmet, gick på tungt utan att ha gympolare så jag höll mig till maskiner och inga fria vikter. Lyckades pressa 105kg bröstpress hela fem gånger själv. Det är den första repetitionen som är jobbigt, att få upp de tunga vikterna på raka armar, sen är det bara och kötta. Hela fem reps i alla fall och jag vågade kötta och ta i som fan, fick en hel del blickar men det är bara att tänka att dom är avundsjuka.
Efter det blastade jag triceps, kändes som dom skulle spricka av stimulansen, det gick grymt bra. Mycket nöjd med passet och något road av uppmärksamheten även fast jag helst vill träna utan publik ;)
Armarna börjar bli big'uns nu, spänner inte ett dugg på bilden.
Ska kötta hårdare och hårdare, jag har ett mål, jag har ett syfte och jag har fått nytändning till träningen. En ny drivkraft.

I lördags var jag ledig, det blev varm choklad med grädde till bra film och mys i soffan. Sen gick jag även på en trevlig promenad nu innan gymmet idag. Det är trevligt med sällskap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0