sats.

Igår tränade på sats för första gången. När jag kom in receptionen hade dom kontor bakom glasväggar. Där jobbade så kallade träningshandläggare. Gymmet var stort och verkade pretantiöst och halvt lyxigt. Provträning kostade egentligen 150kr, men jag tränade med Emma som är medlem där så jag fick komma in gratis för det var någon medlemsdag där.
Efter gymmet skulle jag gå och prata med en träningshandläggare. Jag berättade att jag kör runt på olika gym för att hitta ett som passar mig personligen. Han sa att sats har flera gym som ser lite olika ut och att medlemsskap kostar 850kr sen kostar det 550kr i månaden och man binder upp sig ett år. (dyrt) Men om jag köpte det idag så skulle medlemsskapet gå på 250kr.
Jag berättade att det är mycket pengar och att jag kommer vilja prova dessa andra gym också för att se om jag kan trivas, så jag får väl betala 150kr då.
Han sa att jag inte behövde det utan att jag fick träna gratis, bara smsa honom och säga att jag kommer. Så är det om man tränar hårt och seriöst.
Så jag ska passa på och prova sats gym nu. Och skriva recensioner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0