Det går framåt

Hemkommen efter ett besök hos naprapaten och ett bicepspass!

Naprapaten var nöjd och till och med lite chockad över de framsteg jag gjort med ryggen på en vecka. Hon hade tänkt 6 veckors rehab om jag inte tränade så hårt, men jag har tränat bra och det gått 3 veckor och jag är betydligt bättre. Slut diagnos för om jag kan fortsätta med kampsport beräknas till slutet på maj.

Efter det var det gym och ett bicepspass. Var sjukt mätt efter lunchen med tryckte på så hårt jag kunde. Kände mig stark, lekte med 20 kg hantlar och körde på 24 kg hantlar som tyngst. Dom var även lätta men gav mig ändå liten utmaning.

Tuggar tribulus nu 5 dagar i veckan för att öka lite testo, och kanske få lite mer resultat på lite kortare tid :)
Kör även omega3 och only-one adv.
Funderar på gå en uppladdning kreatin också som extra till pre-intra-post paketet jag kör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0