Triceps-ökning


Hemma från gymmet igen. Det var ett händelserikt pass på en timme.
Som sagt det var Axlar & Triceps på schemat. Började lite halv tamt men sen la jag i maximalt med fokus och det gick bättre. Det är lika jobbigt att hålla fokus och intensivitet i passen som själva träningen. 
Ökade i sittande tricpespress från 60kg till 65kg. Helt ok. :) 

Två saker som störde mig riktigt mycket;   

1. Personalen kände för att möblera om, medan folk tränade! Alltså hallå, gör det efter stängning. Amatörer! Det som var ännu jobbigare var att dom skulle flytta dom övningarna jag gjorde, medan jag använde dom! Grr! Funderar på att byta gym till ett riktigt pump gym istället.   

2.  Konversation mellan mig och en kille: 
Han: Kör du här? 
Jag: Nej. 
Han: Så du kör inte här? 
Jag: Nej... 
Han: Så då kan jag köra? 
Jag: Jag kör inte där! 
Han: Då kör jag här. 
Jag: Ja, du kan köra där!   

*suck*   


Arbetsintevju imorgon igen! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra att du har skaffat en blogg med en speciell nisch på, kan du till å med tjäna pengar på.

dock gillar jag inte alla dina kosttillskott!! Men det vet du redan.

2009-12-03 @ 22:31:37
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0