Sista rycket 09


Dagarnas
träningspass har varit jobbiga eftersom jag varit trött och inte lyckats få regelbunda måltider. Nytt jobb, tar ett tag att acklimatisera sig till de nya tiderna.
Världen sliter på mig, skulle vilja skära ut mitt hjärta av vissa anledningar men det här är ingen sån blogg, haha.

Var uppe 5 idag för det tidiga passet på jobbet, sov kanske 4½ timme.
Efter det var jag tvungen och handla lite julklappar. Ändå inte klar!
Somnade med huvudet på köksbordet när jag kom hem, men vaknade då jag slog pannan i en ljuslykta.

Imorgon är det tisdag då tänkte jag köra det sista gympasset innan jul/nyår och det är bröst. Dessutom tänkte jag köpa de två sista julklapparna.
Men så ringde de från jobbet så jag måste hoppa in mellan 11-19. Blir i alla fall ett bröstpass på morgonen innan jobbet men ack hur ska jag göra med allt annat? :P

Efter det tar jag ledigt från träningen resten av 2009, så det är målgången nu, och hur ska vi minnas 09? Som ett hjärtekrossande svagt år, eller ett brutalt och tungt år med en massa pump? Det senare såklart!
Så det blir 1½ veckas ledigt, bara äta gott och få en bra tillväxt på den nedbrutna muskulaturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0