Julmusik

Måndag
Idag var det dags att återuppta benträningen på gymet efter en paus pga skada. (för lång vila :P)
Det var ett tungt pass med ruggiga och jobbiga vikter, så jag räknar med enorm träningsvärk imorgon och att inte kunna splita på över en vecka.

Men vad i helvete hör jag för musik på gymet? Julmusik! Julmusik! Jag tycker synd om stackarna som jobbar på affär och får lyssna på julmusik hela dagarna under julhandelsveckorna, men det kan jag förstå.
Hur fan ska man kunna gyma till julmusik! Jag vet det låter som det börjar på samma bokstav men jul och gym har absolut inget gemensamt, ingenting om du frågar mig.
Jul = god mat, mycket mat, julgodis, vila, tid för nära och kära.
Gym = nyttig mat, mycket protein, tunga svettiga pass, tid för kroppen och sig själv.
Snälla blanda inte ihop två trevliga saker till en fruktansvärd.
Julmusik på gymet - jag kommer bli psyksjuk på det här samhället snart

Kommentarer
Postat av: camiiiSexzita

bilden är tagen hos mig : )

2009-12-08 @ 23:41:47
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0