Dålig rygg?

Dålig träning, irritation och gymdoktor

Tränade rygg idag. Gick bra de tre första seten men sen skönk standarden. Sen när dessutom en person sitter i en övning jag ska använda och pratar i telefon, då blir jag förbannad. Slängde mina gymhandskar genom halva lokalen. Det finns vissa regler gällande mobil. Jag har inget emot dom på gymet jag har själv med min ibland, men man får inte störa andra som vill träna istället för att prata. Kanske bara jag som är sån?

Sen blev jag gymdoktor. En kille sa jag såg ut att kunna mycket om träning, så han frågade om en svullnad på en led. Det var som en kula. Jag sa att det kunde vara ett ledband eller nått som är i kläm därav vätskeansamling i leden. I såna fall borde han värma upp och göra övningar så "rätt" som möjligt. Blev det värre hänvisade jag till sjukhus.
Det skulle också kunna vara en inflammation i en slemsäck.

Dåligt gympass idag i alla fall
Axlar och Triceps imorgon! Får ge allt då!

Dagens träningslåt är Rihannas "Russian Roulette".
Vet inte varför den får mig att generera mycket aggressivitet och styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0